2014(e)ko maiatzaren 20(a), asteartea

Munich-etik

Kaixo,

Azkenekoz idatzi nuenean, Erlach-en negoen, Suiza "alemaniarra" hasten den tokian, orduztik Austriako zati txiki bat gurutzatu eta iparraldera jarraituz Munitxeraino iritsi naiz.

Bidean jende berria ezagutu eta aspaldiko lagunekin gozatzeko aukera izan det.  Zurich-en Rainer eta Guang-en etxean egon nintzen, gero  kontanz lakua inguratu eta Austrian 40km egin ondoren Alemaniara iritsi nintzen, bertan aspaldiko laguna nuen Oli bixitatu nuen Immenstadt-en, izugarrizko hotzarekin iritsi nintzen baina berak gonbidatu ninduen menu bavariari esker segituan ahaztu zitzaizkidan eguneko goraberak, oso denobora gutxirekin zebilen baina halaere tarte bat hartu zuen nerekin egoteko. Ondoren Fussen inguruan  Arto eta Sandra WS-ko kideen laguntza izan nuen, bertan neuschwanstein-eko gaztelu famatua bixitatu eta handik Wolfratshausen-era, GR11 ibilbidea egiten ezagutu nuen Uliren etxera. Honek ere menu bavariar batera  gonbidatu ninduen eta garagardo batzuk edanez solasaldi ederra izan genuen. Horrela zainduta, ia erabat indar berriturik Munitxera iritsi nintzen, Ixak tolosarrarak bere etxean geratzeko gonbidapena luzatu zidan eta aze nolako astea igaro dudadana! Municheko uskaldunak ezagutu, garagardo batzuk dastatu, herriko bisita turistikoak, bizikletan bueltak, parrandak, denetik egin degu. Tolosatik pasaeran zegon Josu-rekin egun bat pasaatzeko aukera ere izan degu.

Ikusten dezuen bezela aspertzeko denborarik gabe ibili naiz, hemendik eskerrak heman nahi dizkiet lagun zahar/berri hauei denei.

Bihar Austria aldera abiatuko naiz, gero eslovenia eta kroazia aldera jarraitzeko asmoz.

Laisterarte!!


Erlach-Munich Euskaraz from lander on Vimeo.

3 iruzkin:

  1. Kaixo Lander : Acaba de salir esta mañana desde Benidorm una avioneta con el cartel “ Zorionak Lander zure 31. urtebetetzean “ espero que llegue a Eslovania y en concreto a Liubliana el 30 de mayo, el piloto me confirma que dara varias pasadas por si te pilla en algun tunel , tramo boscoso, o celebrandolo en algun Castillo o Palacio de la capital

    “ ZORIONAK “


    Agur eta Ondo ibili!!!! Eutsi goiari!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Yo he visto uno que ponia algo así:
      " El día de tu cumpleaños para cenar chuleton, despues juerga correspondiente, barra libre e invitados, invitadas... a cascoporro y a ver lo que cae. Todo a cuenta del patrocinador
      p.d: Patrocinado por Fumiyuki Arashiro"

      Acaba de pasar por la concha.

      Ezabatu
  2. ZORIONAK gazte!!!!

    Ondo ondo zelebaru urteurrena, ez au leku txarren hortako. Ia egualdik launtzeiken ta ezaun berri batzuk ezautuz, zerbeza bat hartuz zelebratzea baukeken!

    Segi bideoak eta iyotzen! denak tragatzeizkit! :)

    Zainduai. Eutsi horri ta animo!
    aioooooooooo

    ErantzunEzabatu