2014(e)ko apirilaren 14(a), astelehena

Frantzian barrena

Aupa denoi,

Ia astebete pasa da Banyuls-eko mendatetik barrena Frantziara sartu nintzenetik, mendi bide hau bera erabili zuten  1939-an Frankoren tropetatik ihesi zioazen ia milloi erdi errefuxiatuk. Ni ihesi ez baino patxaraz pixkanaka aurrera noa, kostaldea iparraldeuntz jarraituz.
Hemen jendearekin ulertzen dauzkat zailtasunak, nik ez det frantzesik hitzegiten eta nahiz eta askok  gaztelera omen dakiten nik dakiten gutxi topatu ditut. Halere keinuz eta moldatzeko arazorik ez det izan eta esan beharra daukat denak oso lagunkor izan direla; adibidez Rivesaltes-en, banku batean bazkaltzen ari nintzela gizon bat ondotik pasa eta “Bonjour” esan zidan eta hortik pixkatera  berriz itzuli zen ea bere etxen kafea hartu nahi nuen galdezka. Gaur berriz Montpellier erdialdean galdu itxurarekin ikusi nau txirrindulari batek eta bere etxera gonbidatu nau lotara…
Bizikletan berriz oso erraza da bidegorriak  eta kanpinak nonnahi baitaude, ni egun batzutan kanpina eta ahal detenean  nere kontura lo eginez nabil, gastuak pixkat kontrolatu beharra daude bestela lan bila hasi beharko det Tokyora iritsi baino lehen!
Hemendik aurrerako bidea ere erabaki det, Grenobletik  pasaz  Suizan sartuko naiz gero kostantza lakua inguratuz  Munich aldera jarraitzeko.


Hemen azkeneko egunetako argazki batzuk eta aspaldi igo behar nuen bideo bat.


bcn eu from lander on Vimeo.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina