2014(e)ko apirilaren 5(a), larunbata

Kaixo,

 Askotan jendeak galdetzen dit ea nola moldatzen naizen bakarrik bidaiatzeko, ezagautzen nauzuenok badakizue jendearekin egotea gustoko dudala eta biadai honetan ere jende berria ezagutzea da helburuetako bat. Bidaia honetan lehenego aldiz  Couchsurfing eta warmshowers bezelako horrialdeak erabiltzen hasi naiz, bertan beste biadiariek ahal duten einean lotako txoko, dutxa bero eta elkarrizketa interesgarri bat edukitzeko aukera luzatzen dizute.


Warmoshowers bidez ezagututako Godia familiarekin 
Alcarrasen, Godia familiareki

oso esperientzia ona izan nuen Alcarras-en.Beraien "Cal Quiquet" izeneko masian egoten utzi zidaten eta horren ondo sentitu nintzen bertan, hasieran gau bateko egunaldia izango zena azkenean bi egun ta erdiko egonaldia bihurtu zen. 

Cambrils-en berriz orain deza hiru urte, beste bizikleta bidai batean ezagutu nuen lagun baten etxean geratu nintzen. Veronica eta Martha Uruguaikoak dira eta hauen etxean ere bi egun egin nituen eta eskerrak ze Marthak prestatutako otordu goxokein bertan geratzeko tentatuta egon nintzen.

Orain Bartzelonan nago, Anerekin hiru egun eder pasa ondoren berriz bideari ekiteko prest. Gaur abiatuko naiz berriz,  Gironatik barrena pasaz  Frantzialdera jarraitzeko asmoz.

Laisterarte



Veronica eta Martharekin Cambrilsen
Ane eta lagunekin eskalatzen Bartzelonan

2 iruzkin:

  1. Kaixo Lander : ni fotos,ni video,ni……. Me alegra mucho saber que la Costa Catalana te ha traido buenos recuerdos,espero que cada pedalada que des , con el tiempo te traigan gratos recuerdos.Te recuerdo que ha empezado la temporada de esparragos de Navarra, y aprovechando que estas por ahí, tu hermana M. y alguien más se ponen las botas.Tambien ha empezado la declaracion de renta, me dan ganas de coger la bici y seguir tu rueda, por Alemania no pasaré por si acaso,mejor nos vemos por Turkmenistan o alrededores.

    Los recuerdos nunca desaparecen, siempre estan en el cerebro y si son buenos tambien en el corazón

    Agur eta Ondo ibili!!!! Eutsi goiari!!

    ErantzunEzabatu